INFOLINE031 81 07 440

Întrebări frecvente

 

Între timp, pentru informațiile dorite vă rugăm să ne contactați.


1 Preţul pentru click
1.1 Este rentabilă reclama prin Etarget?
3 Anunțurile Etarget pe Facebook.com
4 Crearea anunțului publicitar
5 Informații generale despre Etarget, înregistrarea...
5.1 Unde introduc cuvintele cheie care descriu clientul?
6.2 Câte cuvinte cheie produs ar trebui să introduc la un anunț?
8 Introducere
8.1 Ce fel de reclamă oferă Etarget? Care este ținta?
9.2 Ce este țintirea pe produs?
10.3 Cum setez prețul pentru cuvintele cheie?
12 Dicționarul reclamei contextuale
12.1 Cum mă înregistrez?
13.2 Cum stabilesc relevanța în reclama contextuală?
14.3 Câte cuvinte cheie ar trebui să am la un anunț?
15.4 Cât costă înregistrarea în Etarget?
16.5 Cum stabilește sistemul prețul taxat (din prețul maxim)?
17.6 Ce este Etarget
18.7 Ce este rețeaua de reclamă?
19.8 Ce este reclama contextuală?
20.9 Ce este reclama de pe motoarele de căutare?
21.10 Care este diferenţa dintre publicitatea pe motoarele de căutare şi publicitatea contextuală?
22.11 Ce este PPC?
23.12 Ce este reclama țintită?
24.13 De ce ar trebui să am o rată de vizită mare a pagii web?
25.14 Ce sunt cuvintele cheie?
26.15 Ce înseamnă CTR?
27.16 Cum începi să inserezi cu Etarget?
28.17 Pot să am cont activ dacă nu am pagină web?
29.18 Nu am firmă proprie, pot să mă înregistrez?
30.19 Unde anume se afișează reclama Etarget?
31.20 În care țări se poate afișa reclama Etarget?
32.21 Ce tipuri de țintire oferă Etarget?
33.22 Cum selectează Etarget anunţurile pentru articole?
34.23 După ce criterii sunt afișate link-urile?
35.24 Este mai importantă relevanța anunțului sau prețul?
36.25 Ce este CTR (click through rate)?
37.26 Cum se vor afișa anunțurile mele pe baza cuvintelor cheie?
38.27 Cum să aleg cuvintele cheie a produsului?
39.28 Ce este țintirea pe client?
40.29 Cum aleg cuvintele cheie care descriu clientul?
41.30 Care este diferenţă între cuvintele care descriu produsul şi cele care descriu clientul?
42.31 Ce înseamnă, că anunțul meu va fi afișat și în general?
43.32 Cât costă Etarget?
44.33 De ce buget am nevoie pentru o lună?
45.34 Există o sumă minimă, care trebuie investită pentru o anumită perioadă de timp?
46.35 Ce înseamnă suma maximă?
47.36 Cum setez suma maximă?
49 Cum setez suma per clic?
49.1 Care este prețul minim pentru click?
50.2 Ce este CTR-ul și CTR-ul normalizat (NCTR)?
51.3 Ce este Setarea timpului de afişare?
52.4 Cum funcționează instrumentul pentru alegerea cuvintelor cheie?
53.5 Pot seta un preț unic pentru toate cuvintele cheie?

De ajutor şi Întrebări frecvente

1 Preţul pentru click

Preţul aproximativ pentru un click este individual, după produsul şi calitatea paginii web.

Deoarece preţurile se stabilesc prin licitare, nu poți seta un preţ fix, doar să introduci preţul maxim pe care ești dispus să îl plătești pentru un click. Sistemul setează ulterior automat preţurile în aşa fel încât să nu depăşești limita setată şi să plătești minim pentru un click.

Preţul maxim reprezintă limita maximă pe care ești dispus să o plătești pentru vizitatorul pe site, adus prin cuvântul cheie, respectiv prin anunţul publicitar. Plătești doar pentru vizitatorii pe care îi aduci pe site, pentru afişarea reclamei nu plătești.


1.1 Este rentabilă reclama prin Etarget?

Răspunsul ți-l dă calculatorul rentabilității.


3 Anunțurile Etarget pe Facebook.com

Etarget a introdus noul instrument de marketing în cadrul Facebook Ads API, care oferă posibilitatea ca anunțurile din sistemul Etarget să apară și pe site-ul  www.facebook.com.

Astfel, Etarget oferă posibilitatea de a include mesajele campaniilor publicitare într-un singur cont, unde veți putea administra confortabil anunțurile dvs. pe paginile  Facebook.com, Realitatea.net, Cancan.ro, Money.ro cât și pe alte pagini web din România.


Pentru inserarea pe Facebook.com a utilizatorilor români, am pregătit o serie de opţiuni de targetare, cum ar fi:
- targetarea în funcție de sex (bărbat sau femeie),
- targetarea în funcţie de vârstă,

- targetarea în funcţie de starea civilă,
- targetarea în funcţie de nivelul de educaţie atins,
- targetarea în funcţie de interese prin intermediul cuvintelor cheie.
Anunţul dvs. ar trebui să se afișeze acolo, unde sunt clienţii dvs., de aceea profitați de combinaţia unică a publicității contextuale şi a avantajelor marketingului social într-un singur instrument, acesta fiind Etarget.


Principalele avantaje:
- o intervenție imensă la utilizatorii români de internet dintr-un singur loc,
- plătiţi numai pentru click-uri,
- opţiuni de țintire care cresc rentabilitatea investiţiei dvs.

Ce ar trebui să ştiţi despre publicitatea contextuală şi despre marketingul social.
- Cu o intervenție largă aveți posibilitatea de a vă adresa tuturor clienţilor potenţiali, şi nu doar celor care au decis să caute în mod activ pe internet cele mai ieftine cumpărături.
- Aveți oportunitatea de a vă adresa clienţilor înainte, ca ei să fie în procesul de alegere a furnizorului și astfel veți avea un avantaj competitiv.

- Această publicitate este ieftină. Comparaţi preţul click-urilor cu alte soluţii.
- Retargeting va spori eficienţa dedicată resurselor publicitare (mai mult pe www.retarget.ro).
- Pentru evaluarea şi îmbunătăţirea campaniei, urmărește conversiile direct din contul Etarget.


 


4 Crearea anunțului publicitar


5 Informații generale despre Etarget, înregistrarea...


5.1 Unde introduc cuvintele cheie care descriu clientul?

Cuvintele cheie care descriu clientul se introduc în spațiul „Cuvinte care descriu clientul potențial“ din contul de client. 


6.2 Câte cuvinte cheie produs ar trebui să introduc la un anunț?

Pentru rezultate cât mai bune trebuie să introduci minim 30 cuvinte cheie produs, optim ar trebui să fie peste 50 cuvinte la un anunț. 


8 Introducere

Ai nevoie de ajutor cu reclama Etarget? Cauți informații detaliate? Vi găsi răspunsurile în una din următoarele categorii.

Dacă nu găsești răspuns la întrebarea ta, contactează-ne pe e-mail sau telefon.


8.1 Ce fel de reclamă oferă Etarget? Care este ținta?

Etarget oferă reclamă pe internet. Scopul promovării prin Etarget este obținerea clienților potențiali de pe mai mult de 500 site-uri românești ca de exemplu: Realitatea.net, Money.ro, Unica.ro, Cancan.ro. Gsp.ro.  etc.


9.2 Ce este țintirea pe produs?

Țintirea pe produs este modalitatea de bază a promovării reclamelor prin Etarget.  În baza cuvintelor cheie care descriu produsul, anunțul tău se va afișa:

1. Lângă articolele cu o temă asemănătoare produselor tale.

2. Dacă clientul potențial introduce un cuvânt cheie în motorul de căutare.

3. Dacă clientul potențial caută un anumit cuvânt cheie în catalog.

Exemplu:
Anunțul publicitar în care se scrie despre vânzarea mașinilor se va afișa pe un site de mașini.


10.3 Cum setez prețul pentru cuvintele cheie?

Prețul pentru cuvintele cheie trebuie setat la ultimul pas atunci când creezi anunțurile publicitare. Prețul minim este de 0.10 ron fără TVA.

Dacă dorești ca anunțul să se afișeze întotdeauna pe o poziție anume, dai click pe numărul poziției (de la 1 la 5) și sistemul va corecta automat toate prețurile.


12 Dicționarul reclamei contextuale

Ce ar trebui să știți despre reclama contextuală și Etarget?


12.1 Cum mă înregistrez?

Îți poți crea un cont nou Etarget de aici: http://www.etarget.ro/register/index.php


13.2 Cum stabilesc relevanța în reclama contextuală?

Relevanța se stabilește prin comparația între conținutul cuvintelor din articole și cuvintele cheie care au fost adăugate de client.  Cu cât este mai exactă asemănarea între conținutul articolului și cuvintele cheie, cu atât sunt șanse mai mari ca reclama să se afișeze lângă articolul potrivit.  


14.3 Câte cuvinte cheie ar trebui să am la un anunț?

Recomandăm cel puțin 50 cuvinte cheie care descriu clientul potențial, optim însă mai mult de 100 cuvinte la un anunț. 


15.4 Cât costă înregistrarea în Etarget?

Înregistrarea și coordonarea campaniei de către client sunt gratuite. Înainte de lansarea campaniei trebuie achitată suma de 200 ron fără TVA.


16.5 Cum stabilește sistemul prețul taxat (din prețul maxim)?

Criteriile de bază pentru stabilirea prețului sunt:
   1. Prețul taxat nu va depăși niciodată prețul maxim setat de tine;
   2. Prețul real se setează în așa fel incât anunțul să fie afișat cât mai des;
   3. Prețul real se setează în așa fel încât să plătești cât mai puțin;
   4. Dacă prețul real va fi calculat la prețul minim, vei fi taxat cu prețul minim pentru click. 


17.6 Ce este Etarget

Etarget este rețeaua de reclamă care caută pe internet clienții potențiali și îi aduce pe pagina ta de web.

Etarget se află pe pagini ca de exemplu Realitatea.net, Money.ro, Unica.ro, Cancan.ro, Gsp.ro și pe alte 500 site-uri românești unde afișează reclamele clienților săi. Aceste anunțuri se afișează vizitatorilor după conținut și interese.

Link-urile sunt afișate gratuit, plătești doar interesul potențialilor clienți, deci doar după ce un vizitator dă clic pe anunț.

 

Câteva caracteristici generale ale reclamei Etarget

1. Afişarea mesajului publicitar pe mai multe portaluri în acelaşi timp

Este de ajuns, să îți creezi un singur anunț și să fii în contact cu o singură companie care se va asigura ca link-ul tău să apară pe mai mult de 500 de web pagini românești.

Crearea anunțului publicitar

2. Etarget este targetare comportamentală

Etarget selectează site-urile care sunt vizitate de publicul tău țintă, după care afișează anunţul tău pe aceste site-uri.

Unde introduc cuvintele cheie care descriu clientul?

3. Plată doar per click

Anunțurile sunt afişate gratuit, plătești doar interesul potenţialilor clienţi, adică doar după click-ul surferului pe anunţ.

Tarife

4. Ușurința creării reclamei

Poți să îți creezi singur întreaga campanie de anunţuri  (link-uri) pe pagina noastră ETARGET.  Tu nu trebuie să trimiţi nici o comandă nici să suni pe nimeni. Totodată nu aşteptaţi nici pentru activare.
 

5. Statisticile actuale, posibilitatea de a controla pe deplin întregul curs al campaniei

  • Ai acces non-stop la contul tău cu ajutorul autentificării prin login şi parolă
  • Posibilitatea de a introduce anunțuri și cuvinte cheie, de a le modifica și suspenda după voia ta
  • Ai acces la statistici permanent actualizate ale succesului campaniei - vei avea o evidență clară a numărului de utilizatori care au accesat situl tău şi câte clicuri ai avut. Statisticile sunt actualizate în fiecare 2 ore.

6. Etarget pentru diferie necesități ale marketingului

Publicitatea pe Internet ETARGET o poți folosi în multe situaţii. Fie că dorești să vinzi produse, să faci cunoscut brandul tău sau să mărești baza ta de date e-mail.


18.7 Ce este rețeaua de reclamă?

Rețeaua de reclamă este un serviciu prin care clientul introduce reclama iar aceasta se afișează pe mai multe locuri pe internet. Etarget este rețeaua de reclamă care afișează anunțurile publicitare pe mai mult de 500 site-uri românești. 

Ce avantaje oferă publicitatea prin Etarget

1. Crearea simplă a reclamei.

2. Țintire. Reclama se afișează în locurile unde sunt clienții potențiali.

3. Rapoarte clare. Informațiile privind rularea campaniei sunt ușor de urmărit.


19.8 Ce este reclama contextuală?

Publicitatea contextuală este o formă de publicitate pe internet, care afişează anunţurile direcţionate în funcţie de conţinutul articolurilor mass-media de pe internet, sau în funcție de interesul cititori de articole. Reţeaua Etarget funcţionează pe principiul de publicitate contextuală.

Sistemul de publicitate ETARGET scaneaza site-ul de pe internet, determină conţinutul lui, după care afişează reclama care este cel mai relevantă pentru conţinutul articolelor concrete.

De exemplu:
În cazul în care articolul de pe internet este dedicat sportului, lângă el apare reclama pentru echipamente sportive, pentru vânzarea biletelor pentru meciuri sau reclama pentru transmisiunea sportivă din televiziune.

Reclama contextuală înseamnă:

1. Acoperire răspândită dintr-un singur loc. Publicitatea contextuală ajunge la clienţii potenţiali, în mai multe locuri simultan, fără necesitatea de a gestiona anunţuri pentru fiecare pagină web în parte.

2. Plata pentru client. Cu publicitatea contextuală nu îți cheltuiești banii pe oamenii care nu sunt interesaţi de produsul sau serviciul tău. Vizualizarea reclamei contextuale este gratuită, plătești doar interesul potențialilor clienti - deci doar clicul pe anunţ.

3. Intervenție precisă. Publicitatea contextuală vizează satisfacera clientului şi se afișează în locurile în care este cea mai mare concentraţie a  clienţilor potenţiali pentru afacerea ta.


20.9 Ce este reclama de pe motoarele de căutare?

Publicitatea de pe motoarele de căutare este o formă textuală a reclamei de pe Internet per clic (PPC - În limba engleză Pay-per-click, plata per click), care apare numai în motoarele de căutare. Aceasta este folosită pentru a genera trafic de pe motoarele de căutare şi pentru a face apel la grupul clienţilor potenţiali care sunt in cautarea informațiilor referitoare la afacerea firmei, la produsele şi serviciile ei.    

Anunţul ETARGET afișează reclama pe cele mai multe motoare de căutare, inclusiv Realitatea.ro.

Alte denumiri ale publicității în motoarele de căutare: search engine reclamă, search reclamă, search engine marketing (SEM).

De exemplu:
Dacă cineva intră în căutare cuvântul "sport", în afara aşa-numitelor rezultate de căutare firești se vor afișa și link-urile plătite pe teme sportive.


21.10 Care este diferenţa dintre publicitatea pe motoarele de căutare şi publicitatea contextuală?

Chiar dacă publicitatea contextuală şi publicitatea din motoarele de căutare au multe caracteristici comune, ambele sunt diferite atât prin locaţie cât și prin necesitățile de marketing.

Caracteristici comune:

1. Plata per clic (pay-per-click, PPC). Nu plăteşti pentru afişarea anunţurilor, plătești abia după ce clientul potenţial dă clic pe anunţ şi așa ajunge pe site-ul tău.

2. Țintirea. Reclama de pe motoarele de căutare căt și reclama contextuală sunt țintite, mai concret, firmele de pe internet caută potenţialii clienţi şi le aduc pe site-ul tău.

3. Formatul textuluit. Ambele tipuri de reclamă sunt  sub forma textului simplu, uneori și în combinaţie cu o imagine.

Specificurile reclamelor din motoarele de căutare

1. Căutarea activă a produselor. În cazul în care surferii prin motoarele de căutare caută cuvintele cheie care sunt legate și de firma ta, reclama aceasta se asigură ca compania să fie vizibilă și acestor posibili clienți.

2. Nu este potrivită pentru creşterea conștientizării propriului brand. Dacă oamenii nu cauta activ produsul tău, reclama de pe motoarele de căutare ar trebui să fie doar un supliment de marketing.

3. Apare în motoarele de căutare.

De exemplu:
Dacă oamenii sunt în căutarea DVD-ului cu Celine Dion si compania ta vinde aceste DVD-uri, ar trebui să afișezi anunțul publicitar pe motoarele de căutare şi astfel să aduci cumpărătorii pe site.

Caracteristiciile reclamei contextuale

1. Furnizează achiziţionarea şi conştientizarea societăţii. Publicitatea contextuală, în afară de achiziţionarea clienţilor activi, este folosită și pentru a ajunge la cei care nu caută cocret produsul tău.

2.  Vrei clienții concurenței? Dacă încerci să obţii clienţii concurenţei, va trebui să le atragi atenţia asupra ofertei tale - chiar de aceea este reclama contextuală pe site-urile, pe care clienţii potenţiali le vizitează.

3.  Se afișează în special lângă articolele din mass-media on-line. Publicitatea contextuală se afişează vizat de conţinutul articolelor în mass-media on-line sau de interesul cititorilor de articole.

Exemplul 1

Banca a lansat un nou card de credit . Acest produs este de multe ori căutat pe internet. Prin urmare, pentru sprijinul său, banca va folosi publicitatea contextuală pentru articolele care sunt citite de categoria ţintă a băncii.

Exemplul 2

Firma de cosmetice lansează produse noi în fiecare lună şi vrea să promoveze vânzarea lor. Prin publicitatea contextuală aduce vizitatorii portalurilor feminine pe site-ul lor.

Exemplul 3

Compania de curierat are pe piaţă o competiție mare, de aceea pentru a creşte succesul ei vrea să câştige clienţi competiţiei. Prin publicitatea contextuală inserează lângă articolele citite de publicul ţintă.

22.11 Ce este PPC?

PPC sau plata pentru click este forma de plată pentru reclama contextuală sau cea din motoarele de căutare.

Clientul nu plătește pentru afișarea recmalei ci atunci când clientul potențial dă click pe reclamă și ajunge pe pagina web promovată.

Sinomime: pay-per-click, CPC, cost-per-click


23.12 Ce este reclama țintită?

Cuvântul reclamă țintită este cel mai adesea folosit ca un termen umbrelă pentru două forme similare de publicitate - publicitate pe motoarele de căutare şi publicitatea contextuală. Ambele forme sunt un instrument pentru a genera trafic țintit, de aceea este folosit cuvântul reclamă țintită.

Care este diferenţa dintre publicitatea pe motoarele de căutare şi publicitatea contextuală?


24.13 De ce ar trebui să am o rată de vizită mare a pagii web?

Site-ul nu este  doar o prezentare pe internet. În mod semnificativ poate contribui și în atragerea noilor clienţi.
 
Mulţi oameni înainte de cumpărare caută informaţii pe internet. Despre procesul de cumpărare adesea decide faptul că a fost găsit site-ul tău sau site-ul concurenței. Informaţiile furnizate de site-ul tău  informează clienţii, ridică loialitatea companiei şi a produselor sau a serviciilor sale.

25.14 Ce sunt cuvintele cheie?

Cuvintele cheie sunt termeni care sunt utilizați pentru țintirea anunţurilor şi reclamelor contextuale pe motoarele de căutare. Cuvinte cheie determină unde va apărea anunţul tău.

Etarget folosește doua tipuri de cuvinte chceie:

a) cuvinte care descriu produsul promovat (termeni de produs);
b) cuvinte care descriu klientul (termeni client).


26.15 Ce înseamnă CTR?

CTR-ul (cuv. engl. - Click Through Rate - rata de clic) este o măsură standard utilizată pe plan internaţional în reclama contextuală. Este folosit de obicei în procente şi răspunde la întrebarea: "Care este procentul de persoane care au văzut anunţul meu şi totodată au dat clic pe el?"

Exemplu:

CTR-ul 0,3 înseamnă că din o mie de afișări a anunțului trei utilizatori au dat clic pe el.
 
Clientul nu plătește pentru afișarea reclamei pe motoarele de căutare sau a reclamei contextuale. Plătește numai atunci când cineva dă clic pe anunţul lui.

27.16 Cum începi să inserezi cu Etarget?

Ajunge dacă vă registrați aici: http://www.etarget.ro/register/index.php.

Reclama Etarget apare sub forma de anunțuri text scurte pentru produsul sau serviciul promovat. Scopul ei este de a aduce pe site grupul dorit de clienţi potenţiali.

1. Ce vrei să spui?

2. Cui vrei să-i spui?

3. Ce finanțe ai pentru asta?

4. Şi în cele din urmă - asta s-ar putea spune și mai bine?


28.17 Pot să am cont activ dacă nu am pagină web?

Puteți să vă promovați doar dacă aveți pagină web.


29.18 Nu am firmă proprie, pot să mă înregistrez?

Da, acest serviciu este disponibil și persoanelor fizice. În acest caz, în coloana "numele companiei"  introduci numele şi prenumele tău.


30.19 Unde anume se afișează reclama Etarget?

Reclama Etarget apare pe mai mult de 500 de site-uri românești, pe motoare de căutare, cataloage şi site-uri interesante.
 

Lista site-urilor partenere Etarget


31.20 În care țări se poate afișa reclama Etarget?

Prin Etargetu poate poți face publicitate în nouă ţări europene.
 
Lista ţărilor: (după ce dați click pe numele ţării se va deschide pagina Etargetu în această ţară)

1. Polonia
2. Slovacia
3. Cehia
4. Ungaria
5. Croatia
6. Serbia
7. România
8. Bulharia
9. Austia


32.21 Ce tipuri de țintire oferă Etarget?

Pentru o țintire bună a campaniei este bine să cunoști toate modurile de țintire Etarget.
 
1. Țintirea pe produs. Țintirea se concentrează pe produs. Acesta se folosește la fel ca articolele sau motoarele de căutare.

2. Țintirea pe client. Metodă avansată a țintirii reclamei prin anunțuri.

3. Mesaje generale. Sunt potrivite pentru o intervenție mai largă, cum ar fi site-urile comunitare.

Când țintești cu Etarget folosește cuvintele cheie.


33.22 Cum selectează Etarget anunţurile pentru articole?

Sistemul Etarget automatic analizează articolele unde se află zona de publicitate ETARGET. Etarget compară articolul cu oferta anunțurilor după care lângă articol plasează oferta de publicitate cea mai adecvată. Întregul proces durează doar câteva milisecunde.
 
Etarget selectează link-ul pentru articolul dat din zeci de clienți printr-o metodă de licitaţie. La selectare Etarget ia în considerare trei factori:

34.23 După ce criterii sunt afișate link-urile?

1. Relevanță

Cel mai important factor, care determină pe ce poziţie se afişează link-ul tău este relevanţa cuvintelor cheie alese. Aceasta înseamnă că, dacă utilizatorul caut㠄asigurare de viaţ㓠se vor afişa mai întâi clienţii care inserează pe grupa de cuvinte „asigurare de viaţă“, şi doar apoi clienţii care inserează doar pe cuvântul cheie „asigurare“.

2. Prețul x CTR normalizat

În cazul în care, pe acelaşi cuvânt cheie inserează mai mulţi clienţi, link-urile lor se vor afişa în ordinea stabilită de preţul pe care sunt dispuşi să-l plătească pentru click, înmulţit cu CTR normalizat pentru link-ul şi cuvântul dat. Spus mai simplu: Cu cât este link-ul tău mai de calitate (CTR mai mare) şi cu cât sunteţi dispus să plătiţi mai mult pentru un click, cu atât mai sus se va afişa link-ul dvs. În cazul link-urilor sub articole în loc de CTR normalizat se foloseşte pentru stabilirea calităţii relevanţa acelui link şi cuvânt faţă de acel articol.

3. Timpul

În cazul în care factorii amintiţi mai sus sunt identici, poziţia link-ului va fi determinată de timpul activării link-ului. Link-ul este activat din momentul în care în contul tău există credit pozitiv. Link-urile activate mai demult se afişează mai sus.


35.24 Este mai importantă relevanța anunțului sau prețul?

Țelul pe care îl are Etarget este afișarea reclamei clientului potențial. De aceea unul din criteriile importante atunci când afișăm un anunț este prețul cuvintelor cheie (afișarea lângă anunț), dar și anunțul scris bine, anunțul care abordează clientul potențial (CTR). 

Un anunț bun va scade prețul pentru click. Anunțurile care nu sunt bune vor ridica prețul reclamelor.

Dacă relevanța concurenței este asemănătoare, va decide prețul.


36.25 Ce este CTR (click through rate)?

CTR-ul (cuv. engl. - Click Through Rate - rata de clic) este o măsură standard utilizată pe plan internaţional în reclama contextuală. Este folosit de obicei în procente şi răspunde la întrebarea: "Care este procentul de persoane care au văzut anunţul meu şi totodată au dat clic pe el?"

Exemplu:

CTR-ul 0,3 înseamnă că din o mie de afișări a anunțului trei utilizatori au dat clic pe el.
 
Clientul nu plătește pentru afișarea reclamei pe motoarele de căutare sau a reclamei contextuale. Plătește numai atunci când cineva dă clic pe anunţul lui.
 
Etarget urmărește succesul link-ului de lăngă articole. În cazul în care link-ul are un CTR mare (indică faptul că pentru public este interesant), se plasează lăngă articol mai des.

37.26 Cum se vor afișa anunțurile mele pe baza cuvintelor cheie?

1. Dacă cineva citeşte pe internet un articol, al căror conţinut poate fi descris cu cuvintele tale cheie, va apărea link-ul tău .

2. Dacă cineva intră în căutarea cuvintelor tale cheie, lui i se va afișa anunțul tău (doar pentru cuvintele care descriu produsul inserat).


38.27 Cum să aleg cuvintele cheie a produsului?

În spațiul "Cuvintele care descriu produsul" din contul tău ETARGET introduceți:
  • Cuvintele, care descriu ceea ce prezinți în reclamă.
  • Atenție, aceste cuvinte nu descriu funcţionarea întregii tale companii, ci doar ceea ce este menţionat în link-ul dat.

Exemplu:

Pentru link-ul "Amenajăm biroul dvs." folosește cuvinte cum ar fi: mobilier de birou, echipamente de birou, mobilier corporativ, mobilă de birou ...

Cuvinte care caracterizează produsul, adaugă în "Cuvinte care descriu produsul Dvs."  din contul tău ETARGET.
 

Instrument pentru căutarea cuvintelor cheie asemănătoare


39.28 Ce este țintirea pe client?

Țintirea pe client este o modalitate largă de răspândire a țintirii anunțurilor publicitare. Cuvintele care descriu clientul sunt importante pentru a obţine o atenție mai vastă, pentru creşterea numărului de vizitatori pe site-ul companiei.

Link-ul promovat prin cuvintele specifice ale clienților:

  • este legat de interesele clienţilor, care au citit articolul;
  • nu trebuie să fie legat tematic de conținutul articolului.

Exemplu:
Pe baza cuvintelor cheie care descriu productul, anunțul care vinde mașini va apărea lângă articolul despre maşini.

Pe baza cuvintelor cheie care descriu clientul, anunțul care vinde mașini va apărea și lângă articolele în care nu se srie despre mașini, dar sunt vizitate de grupul țintă a inzerentului. În cazul automobilului sportiv vor fi de exemplu articolele:

  • despre sport (bărbații focalizați pe sport);
  • cu știri despre burză (oamenii din grupul economic);
  • despre golf (grupul ţintă suprapus).

40.29 Cum aleg cuvintele cheie care descriu clientul?

La alegerea cuvintelor cheie ia în considerare pentru cine este destinat produsul promovat și ce citesc oamenii pe internet, care sunt interesele lor.

Exemplu:

  • Dacă clienții tăi sunt în mare parte bărbaţi, folosește cuvinte ca "fotbal", "mașină", etc.
  • În schimb, în ​​cazul în care clienții tăi sunt femei, folosi cuvinte cum ar fi "modă", "poșetă", etc. 
Este recomandat să țintești un grup de clienţi mai restrâns. Așa economisești bani şi intervenţia este mai precisă.

Exemplu:

  • Vânzătorul maşinilor de lux folosește cuvinte specifice pentru terminologia de afaceri, care citește publicul său ţintă.
  • Vânzătorul bicicletelor de munte în afara cuvintelelor care descriu produsul "bicicletă", foloseşte un grup mai larg de cuvintecare care descriu clientul din sfera sportului (înot, alergare, turistică, etc).
Pe baza cuvintelor care descriu clientul, link-urile se afișează doar lângă articole. Ele nu apar în motoarele de căutare sau în cataloage.

41.30 Care este diferenţă între cuvintele care descriu produsul şi cele care descriu clientul?

Mesajele publicitare se afișează pe baza cuvintelor care descriu produsul, deci lângă articolele tematic înrudite cu mesajul emiţătorului. Şi cuvintele care descriu produsul trebuie să fie legate tematic de mesaj.

Cuvintele care descriu clientul au misiunea de a mări aria de influenţă a mesajul reclamei. Mesajele nu trebuie să se afișeze tematic după conţinutul anunțului, ci se afişează acolo unde este grupul ţintă a emițătorului.

Exemplu:

Pe baza cuvintelor cum ar fi "biciclete, biciclete de munte, ciclis  m  “, re    clama vânzătorului de biciclete va fi afișată tematic lângă articolul pe tema de ciclism.
 
Cu toate acestea, pe Internet apar numai câteva articole despre ciclism, în timp ce interesul oamenilor în biciclete de munte este mult mai mare.
 
Cuvintele care descriu clientul permit furnizorilor de biciclete să publice lângă articolele, care sunt citite de grupul său ţintă, deşi ele nu sunt articole despre ciclism. El va folosi cuvinte precum "alergare, înot, volei" pentru fanii sportului, sau cuvinte precum "IT, laptop, telefon mobil", pentru fanii tehnologiei, deoarece și ei pot fi clienţii acestei companii.

42.31 Ce înseamnă, că anunțul meu va fi afișat și în general?

Afişarea generală asigură mai multe afișări a anunțului cât şi mai mulţi vizitatori, dar fără posibilitatea de a stabili pe care pagini web sunt afişate.
 
Exemplu:
Afişarea generală a anunțului folosește compania care are o gamă largă de clienți (de exemplu, schiul sau vacanța de vară fac  apel la o populaţie largă).

43.32 Cât costă Etarget?

Serviciul se plăteşte în funcţie de numărul de clicuri făcute pe anunţ (anunț publicitar ETARGET). Acest lucru înseamnă, că pentru afişarea anunțului nu se plătește nimic. Preţul de bază este de 0.15 Ron. Pentru mai multe informaţii privind preţurile şi modul în care sunt stabilite găsești în lista cu prețuri.

44.33 De ce buget am nevoie pentru o lună?

Vezi consultanța financiară asupra bugetului lunar potrivit pentru afacerea ta.
 
Suma maximă este stabilită de tine. Prețul serviciului nu depăşeşte suma financiară depozitată de tine sau suma pe care ți-ai stabilit-o în sistem ca sumă maximă lunară.

De asemenea limita sumei maxime este stabilită în funcție de interesul real al utilizatorilor internetului de produsele oferite de tine, deci dacă utilizatorii de internet nu "clichează" toată suma stabilită de tine, suma rămasă va fi transferată pe perioada următoare.


45.34 Există o sumă minimă, care trebuie investită pentru o anumită perioadă de timp?

În Etargete nu sunteți legat de nici o perioadă de timp sau de vreo sumă. Singura limitare se aplică la valoarea minimă a primei plăţi (reîncărcarea creditului), care este de 200 Ron fără TVA. Suma minimă pentru plățile următoare este de 50 Ron fără TVA.

 


46.35 Ce înseamnă suma maximă?

Preţul maxim este limita de preţ pe care ești dispus să plătești pentru fiecare vizitator care dă clic pe cuvântul cheie şi link-ul tău. Plătești numai pentru vizitatorii care ajung pe site-ul tău, pentru afișarea reclamei nu plătești.
 
Costul maxim pentru fiecare vizitator, precum şi totalul fondurilor cheltuite în Etargete ar trebui să fie compensate prin profituri mai mari. Efectele pot fi sub forma unei comenzi prin intermediul site-ului sau creșterea gradului de conștientizare cu privire la afacerea ta sau a produselor în cadrul potenţialilor clienţi. Costul rezonabil pentru clic este individual - în funcție de calitatea produsului și a site-ului promovat.

47.36 Cum setez suma maximă?

Preţul maxim se setează în coloana dreaptă a contului.
 
Apoi, veţi vedea în tabel, pe ce loc va apărea anunțul. Ordinea se determină în funcție de preţul oferit de concurență, dar şi de calitatea anunțului ei.

49 Cum setez suma per clic?

Preţurile pentru fiecare cuvânt cheie poţi seta făcând clic pe "Cuvinte cheie", situat sub fiecare anunț.
 
Deoarece preţurile sunt determinate de cuvinte cheie în licitaţie, preţul se stabileşte direct, dar prin introducerea preţului maxim pe care ești dispus să plătești pentru un clic. După care sistemul automata ajustează preţul cuvintelor tale, astfel încât limita să nu fie depăşită şi ca tu să plătești suma minimă prentru un clic.
 
Preţurile cuvintelor individuale le poți vedea după ce te autentifici sau după ce te înregistrezi gratuit în Etarget.

49.1 Care este prețul minim pentru click?

Prețul minim pentru click este individual pentru fiecare cuvânt cheie. Prețurile concrete le poți obține după înregistrarea gratuită. Cuvintele noi care încă nu au o istorie, au prețul minim pentru click de 0,10 ron.

Dacă prețul maxim pentru click la un cuvânt cheie este mai mic decât prețul minim al cuvântului respectiv, nu se va afișa.


50.2 Ce este CTR-ul și CTR-ul normalizat (NCTR)?

CTR (Click Through Rate – rata de clic) este un calcul între numărul de clik-uri şi numărul vizionărilor. Ceea ce înseamnă că, dacă anunţul tău a fost vizionat de 100 de ori şi a înregistrat 3 clik-uri, CTR-ul lui este 3%.

Deoarece anunţurile etarget sunt afişate pe nivele diferite (de la 1 la 5) iar nivelele superioare au un CTR mai mare, pentru calcularea calităţii reclamei este necesar să avem în vedere şi nivelul pe care se află. Această situaţie este rezolvată de CTR-ul normalizat care reflectă calitatea reală a reclamei.


51.3 Ce este Setarea timpului de afişare?

ETARGET oferă posibilitatea de a stabili timpul de afişare a anunțurilor. Setarea timpului de afişare a anunțurilor asigură ca anunțurile tale să apară numai într-o anumită perioadă de timp - perioada de timp stabilită de tine.
 
Pentru ca anunțul să apară doar într-un anumit interval de timp, trebuie să setezi intervale precise în tabel. În momentul în care anunțurile nu trebuie să se afișeze, ele vor fi automat oprite.
 
Această opţiune este recomandat să o folosești mai ales dacă vrei să contactezi clienţii tăi. Este inutil ca anunţurile să fie active atunci când nimeni nu este în birou.

52.4 Cum funcționează instrumentul pentru alegerea cuvintelor cheie?

Instrumentul pentru alegerea cuvintelor cheie se folosește pentru a creşte eficienţa şi intervenţia campaniilor tale. Aceasta ajută la adăugarea a cât mai multor cuvinte cheie, fie a cuvintelor care descriu produsul sau clientul.
 
Instrumentul este în măsură să recomande cuvinte similare cu cuvintele de căutare sau cuvintele relevante pentru pagina web la care se face referire.

53.5 Pot seta un preț unic pentru toate cuvintele cheie?

Da, prețurile se pot seta de la „Defineşte toate preţurile max. pentru click la:“ și „Salvează“.


Ce este Etarget?

Etarget este reclama online. Avantajul ei este că afişarea anunţului este gratuită, veţi plăti doar câţiva bani pentru click-urile făcute - adică pentru vizitatorii site-ului dvs.   © 2002 - 2017 ETARGET SE
Contact

+40 31 / 81 07 440