INFOLINE031 81 07 440

Crearea campaniilor publicitare în sistemul ETARGET

Crearea reclamelor publicitare Etarget este simplă și rapidă. Sistemul nostru vă va ghida pe parcursul setării dvs.. Vi s-a schimbat oferta sau doriți să vă adresați mai multor persoane? Puteți modifica în orice moment cuvinte cheie și textul anunțului - chiar și în timpul rulării campaniei.

Înregistrați-vă

Dacă încă nu v-ați făcut o înregistrare în Etarget, completați formularul scurt.


Crearea anunțurilor publicitare PPC

 

1. Scrieți conținutul anunțului și adăugați poza

Anunțul publicitar pe care vi-l creați aici va fi afișat clienților dvs. potențiali. Atrageți-le atenția!

Vytvorenie odkazu ppc etarget

Sfat: Oamenii fac click mult mai des pe anunțurile care conțin și imagini.

 

2. Alegeți cuvintele cheie

Primul tip de cuvinte cheie descriu produsele sau serviciile dvs. și cel de-al doilea clietnții dvs. potențiali. Cu cât aveți mai multe cuvinte cheie, cu atât mai bine.

Klucove slova etarget

Sfat: Dacă ați rămas fără idei sau doriți să vă inspirați, puteți să folosiți căutarea combinațiilor.

 

3. Setați prețurile cuvintelor

Prețul maxim pentru un click (adică click-ul vizitatorului site-ului dvs.) vi-l alegeți singur. Cu cât stabiliți un preț mai mare, cu atât anunțul dvs. se va afișa mai des.

Ceny slov

Sfat: Alegeți cuvinte cheie care sunt cele mai importante pentru dvs.. Setați pentru ele un preț mai mare decât pentru restul cuvintelor cheie.

 

4. Reclama dvs. este pregătită

Pentru a putea porni campania dvs., trebuie să vă încărcați creditul. Suma minimă pentru prima încărcare este de 200 Ron fără TVA iar suma minimă pentru plățile următoare este de 50 Ron fără TVA. Depinde de dvs. cât doriți să investiți.

Încărcarea creditului o puteți face cu cardul sau prin transfer bancar.

 


Crearea unei campanii publicitare în RTB

1. Denumirea campaniei și setările principale

Alegeți-vă denumirea campaniei astfel încât și mai târziu, după crearea și pornirea mai multor campanii să le puteți deosebi foarte ușor.

nazov kampane RTB

 

2. Setarea bannerelor

În rețelele RTB sunt acceptate doar câteva dimensiuni ale bannerelor: 300x250, 468x60, 728x90, 120x600, 160x600 px.

Sfat: Dacă nu știți cum să creați bannere, puteți să vi le creați pe site-uri precum: www.bannersnack.com/ro/

vyber banneru RTB

 

3. Setarea targetării

În RTB aveți posibilitatea de a alege din mai multe tipuri de targetare pe clienți, și targetare prin geotargeting:

cielenie RTB

Targetare largă:

Aveți posibilitatea de a vă adresa vizitatorilor din țara pe care v-o alegeți pe mai mult de 50 de mii de site-uri.

Retageting:

Targetare pe publicul creat de dvs..

Publicuri ETARGET:

Targetare pe oamenii care în trecut au reacționat la reclama clasificată într-o anume caregorie.

Targetare comportamentală:

Alegeți publicul care caracterizează cel mai bine interesele, preferințele, obiceiurile sau nevoile clienților potențiali.

Targetare în funcție de site-uri:

Pe site-urile alese de dvs..

 

GEOTARGETING:

cielenie geotargeting v RTB

 

4. Setarea prețului per afișare

Puteți să vă setați prețul pe 1000 de afișări (CPM). Cu cât prețul este mai mare, cu atât este mai mare și probabilitatea de afișare a bannerelor pe site-urile solicitate prin intermediul licitațiilor câștigate.

rozpocet v RTB

 

5. Activarea campaniei în RTB

După ce ați trecut prin toți acești pași, campania dvs. publicitară este gata. Puteți s-o lansați imediat după ce vă încărcați creditul. Suma minimă pentru prima încărcare este de 200 Ron fără TVA iar suma minimă pentru plățile următoare este de 50 Ron fără TVA. Depinde de dvs. cât doriți să investiți în reclama Etarget.

Plata se poate face prin transfer bancar, cu cardul sau prin depozit în cont.

Ce este Etarget?

Etarget este reclama online. Avantajul ei este că afişarea anunţului este gratuită, veţi plăti doar câţiva bani pentru click-urile făcute - adică pentru vizitatorii site-ului dvs.   © 2002 - 2017 ETARGET SE
Contact

+40 31 / 81 07 440