INFOLINE031 81 07 440

Opțiuni de targetare

Publicitatea contextuală Etarget targetează în primul rând în funcție de cuvintele cheie pentru produs și cuvintele cheie pentru clienți.

 

Reclamele Etarget folosesc targetare comportamental㠖 reclamele sunt afișate potențialilor clienți în funcție de interesele lor și articolele pe care le citesc în momentul respectiv.

 

Poți de asemenea să setezi și targetarea geografică. Reclamele ce targetează în funcție de locație sunt convenabile pentru majoritatea afacerilor locale. Dacă vrei ca reclama ta să ajungă numai la utilizatori din regiunea ta, pur și simplu deselectează-le pe celelalte.

 

Știi deja ce site îți aduce cei mai mulți clienți? Crește frecvența afișării reclamelor pe acest site folosind site-urile premium.

 

Dacă vrei ca potențialii tăi clienți să te poată contacta, setează intervalul orar în care vrei să fie afișate reclamele tale. Nu le fișa în afara programului tău de lucru.

 

Folosind Etarget poți alege să targetezi și în funcție de dispozitivul pe care vrei să fie afișate reclamele tale. Din contul tău poți chiar să creezi o pagină de aterizare pentru dispozitivele mobile.

 

Cea mai nouă formă de targetare este retargetarea. Dacă vrei să ajungi la utilizatori ce ți-au mai vizitat site-ul, aceasta este opțiunea potrivită pentru tine. Află mai multe despre serviciul nostru Retarget, aici.

 


POSIBILITĂȚILE DE TARGETARE ÎN RTB

 

plosne_cielenie

Targetare largă:

Această targetare vă oferă posibilitatea de a obține un reach cât mai mare la un preț CPM mai mic. Pe mai mult de 50 de mii de site-uri aveți posibilitatea de a vă adresa vizitatorilor din țara sau țările alese de dvs.

retargetingRTB

Retageting:

Targetare pe publicul creat de dvs. Dacă doriți să targetați pe un public propriu prin retargeting, trebuie să vă implementați pe site un tracking cod - Codul universal.

ETARGETpublika

Publicuri ETARGET:

Targetare pe oamenii care în trecut au reacționat la reclama clasificată într-o anume caregorie. Datele provin din analiza click-urilor utilizatorilor din sistemul PPC ETARGET.

Zaujmovepublika

Targetare comportamentală:

Targetare pe oamenii care în ultima perioadă au vizitat site-uri cu conținut clar definit. Alegeți publicul care descrie cel mai bine interesele, preferințele, obiceiurile sau nevoile clienților dvs. potențiali.

podla_stranok

Targetare în funcție de site-uri:

Targetare pe site-urile alese de dvs.. Alegeți site-urile pe care doriți să vă afișați.

geocielenie

Geotargetare:

Posibilitatea de a alege țara sau utilizatorii dintr-o țară anume, cărora li se vor afișa bannerele.

Ce este Etarget?

Etarget este reclama online. Avantajul ei este că afişarea anunţului este gratuită, veţi plăti doar câţiva bani pentru click-urile făcute - adică pentru vizitatorii site-ului dvs.   © 2002 - 2017 ETARGET SE
Contact

+40 31 / 81 07 440