Reguli pentru crearea anunțurilor publicitare

La promovarea website-ului dvs. prin intermediul serviciului ETARGET, trebuie să respectați următoarele Reguli pentru crearea anunțurilor. Dacă doriți ca anunțurile dvs. să apară fără modificări substanțiale, citiți cu atenție regulile de mai jos.

Reguli de bază pentru afișarea în rețeaua ETARGET și în restul rețelelor partenere

  • reclama nu poate să conțină cuvinte și expresii vulgare
  • reclama la jocurile de noroc, pariuri, jocuri de cunoaștere este interzisă, cu excepția clienților care au licență
  • reclama la alcool, produse pe bază de tutun, produse pentru utilizarea lor este reglementată de Legea privind publicitatea şi sponsorizarea pentru produsele din tutun
  • reclama la arme, muniții și explozive este reglementată prin legea privind regimul armelor şi al muniţiilor
  • reclama la produsele pentru adulți (porno, jucării sexuale, accesorii medicale, ...) este permisă, dar având în vedere natura ei, reclama poate fi restricționată sau chiar blocată în unele rețele partenere
  • reclama nu poate să conțină expresii provocatoare sexual, nuditate, sau persoane în poziții explicite sau provocatoare
  • matrimonialele sunt permise în rețeaua ETARGET, dar având în vedere natura reclamei, ele pot fi limitate sau chiar interzise în unele rețele partenere
  • reclamele din industria farmaceutică și medicală sunt permise în rețeaua ETARGET, doar dacă acestea nu sunt contrare legii. Având în vedere caracterul reclamei, ele pot fi limitate sau chiar interzise în unele rețele partenere
  • reclama la suplimente nutritive și la produsele de slabire este permisă cu condiția ca ele să nu promoveze substanțe ilegale sau orice alte produse considerate periculoase
  • reclama MLM (multi-level-marketing) este permisă în rețeaua ETARGET cu condiția, ca ea să nu incite la fraudă sau alte activități criminale, să nu inducă în eroare clientul și să nu fie înșelătoare. Având în vedere caracterul reclamei, ea poate fi limitată sau chiar interzisă în unele rețele partenere
  • reclama nu poate să încurajeze sau să incite la activități criminale sau ilegale, nu poate să inducă în eroare și să fie înșelătoare.

    Titlul și descrierea anunțului trebuie:

  • să fie scrise în limba româna și să fie în concordanță cu regulile ortografice române,
  • să fie ușor de înțeles și obiectiv,
  • să aibă legatură directă cu conținutul paginii pe care o accesează utilizatorul prin intermediul anunțului,
  • pagina spre care trimite anunțul trebuie să fie în limba română.

    Titlul și descrierea anunțului nu pot să conțină:

  • date de contact (e-mail, nr. de telefon, adresă, etc.),
  • denumirea societăților și a produselor concurente,
  • repetarea acelorași expresii, fraze și formulări în titlu și în descriere,
  • cuvinte prescurtate, cu excepția celor utilizate frecvent (de ex., etc.),
  • expresii vulgare și expresii de jargon,
  • expresii universale care împing la acțiune, ca de ex. "dați click aici", "vizitați acest site", care pot fi folosite în fiecare anunț, indiferent de conținutul său,
  • semne matematice, spații multiple și semnele (+, <, >, ::, |, { }, :-), etc.),
  • mai mult de un semn de exclamare,
  • cuvinte scrise cu majusculă, în afara de expresiile uzuale ca de ex. CD, DVD, CD-ROM, etc.,
  • cuvinte scrise cu majuscule unde fiecare literă e separată prin spațiu,
  • prețul produsului/serviciului dvs., dacă nu apare și pe website-ul spre care e redirecționat vizitatorul,
  • denumirea societății dvs. poate fi scrisă cu majuscule doar dacă așa apare în Reg. Comerțului.

    Cuvintele cheie:

  • trebuie să corespundă cu conținutul paginii web pe care o accesează utilizatorul prin intermediul anunțului. În cazul unei eficiențe mici (raportul dintre afișări și click-uri), ele vor fi oprite de către sistem.

    Imaginile:

    Imaginea trebuie să ajute la targetarea reclamei dvs. și să atragă acei oameni care sunt interesați de produsele dvs., să atragă și acei utilizatori a căror atenție este atrasă în primul rând de imagini și după aceea de text.

    Ideal ar fi dacă imaginea ar reflecta cât mai exact produsul sau serviciul oferit. Cu cât conținutul va fi mai clar, cu atât veți obține mai mulți clienți relevanți, cheltuind bani mai puțini.

    Imaginea reclamei dvs. trebuie:

  • să aibe legătură directă cu conținutul paginii spre care este redirecționat vizitatorul prin intermediul anunțului,
  • rezoluția imaginii trebuie să aibă 254 x 133 pixeli și o dimensiune maximă de 500 kb,
  • cadrul albastru prezintă conturul imaginii care va fi utilizat în rețeaua Facebook.

    Imaginea anunțului nu poate să conțină:

  • date de contact (număr de telefon, adresă, URL, etc.),
  • denumirile companiilor concurente și produsele acestora,
  • mai mult de 20% text,
  • logo-ul companiei,
  • conținut care propagă activități împotriva legii (ex. incest, fascism...),
  • conținut vulgar,
  • texte precum "dați click aici", "vizitați acest site", care se pot folosi la fiecare imagine indiferent de conținutul ei.

    Motivele principale pentru oprirea anunțurilor dvs.:

  • nefuncționarea website-ului,
  • nerelevanța textului anunțului pentru conținutul website-ului promovat,
  • deschiderea altor pagini după deschiderea site-ului dvs. precizat în anunțul dvs.,
  • lipsa datelor de contact pe website-ul dvs.
  • lipsa condițiilor de utilizare a website-ului,
  • un conținut a site-ului care este ilegal sau promovează lucruri care contravin legii.

    Vă recomandăm:

  • ca titlul și descrierea anunțului să conțină obiectul de activitate sau produsul/serviciul oferit,
  • să utilizați cuvinte ca de ex. "gratis", "nou", "reducere", etc., doar în legătură cu produsul aflat pe pagina unde duce anunțul,
  • să vă creați mai multe anunțuri cu URL-uri care duc spre subpaginile unor produse concrete,
  • să introduceți cuvinte cheie din maxim 3 cuvinte.

    Acestea sunt regulile de bază care ajută la crearea anunțurilor dvs., care pot fi completate sau schimbate în diferite moduri. Anunțurile dvs. precum și cuvintele cheie introduse pot fi revizuite, eventual modificate repetat.

  • Contact:

    Etarget SE Calea Floreasca nr.242 Vila F Sect. 1 Bucuresti 014475

    comert@etarget.ro

    +40 31 / 81 07 440; +40 746 323 325