Reclama plătită la click

 

Rolul reclamei plătite la click (PPC) este de a aduce vizitatori pe pagina dvs. de web. Pay per click este printre cele mai vechi modele de reclamă pe internet. Etarget a început cu PPC și ne dedicam acestui format de mai bine de 16 ani.

 
Generăm vizite pe paginile web la un preț avantajos

Reclamele prin PPC sunt un mod eficient de a aduce, sau a menține traficul pe pagina dvs. Anunțul dvs. conține un text desciptiv al produsului/serviciului dvs. care motivează utilizatorul să viziteze și să achiziționeze un produs, sau un serviciu de pe pagina dvs. Anunțul se va afișa în site-urile partenere Etarget, site-uri din diverse categorii, de la știri la blog-uri, site-uri de hobby, fashion, sport, educaționale s.a.m.d.

 

Exemple unde afișăm reclamele:i:


    

 

 
Anunțul dvs. se afișează pe dispozitive tip desktop/laptop și pe mobil

Avantajul reclamelor PPC constă în faptul că le puteți crea singuri, în cursul a cătorva minute, fără a avea nevoie de un designer grafic. Dimensiunea anuntului este un lucru specific Etarget, concepută să fie vizibilă și reprezentativă. Formatul variabil asigură posibilitatea ca anunțul să fie afișat și pe pc-uri, pe mobil, sau chiar și in video. Este conceput să creeze un impuls de a cumpara, sau de a crea dorința de achiziție a produselor care nu sunt sezoniere, cum ar fi: asigurările, produsele bancare, haine, produse și servicii de sănătate etc.

 
Targetare (țintire) precisă și pentru bugetele miciReclama PPC în rețeaua Etarget este contextuală, ceea ce înseamnă că o afișăm relevantă contextului paginii accesate. Indiferent de mărimea bugetului pt. Reclamă, puteți targeta și dupa categoriile de pagini, interesele utilizatorilor, harta socio-demografica, localități, regiuni, să activați opțiunea de retargeting, sau să alegeți targetarea largă.

 

 
Bugetul îl aveți sub control tot timpulPrin reclama pe click nu plătiți afișarile anunțului, ci doar vizitele reale către pagina dorită, iar prețul este stabilit de dvs. Bugetul pe care îl aveți disponibil este controlat tot de dvs. Tot ce trebuie să faceți, este să vă setați ce sumă doriți să o cheltuiți pe zi, pe săptămână, sau pe o lună. Suma decisă pe zi se scade din bugetul total, astfel fiind împărțită o sumă egală pe vizite per perioada aleasă. La crearea anunțului, sistemul vă recomandă o sumă per click în așa fel, încât dvs. să aveți cele mai bune rezultate.

 

 
Cum procedez? 1. Înregistrează-te. Înregistrarea este gratuită. 2. Completați textul anunțului, folosind maxim 30 de caractere în titlu și 80 de caractere care vor descrie oferta, pe urmă încărcați fotografia produsului, sau logo-ul reprezentativ. 3. Setați-vă unde și cui va fi afișată reclama. Oferim mai multe posibilități de targetare: în funcție de cuvinte cheie, dupa categoriile de pagini, interesele utilizatorilor, harta socio-demografica, localități, regiuni, retargeting, sau targetarea largă. 4. Vă alegeți intervalul de ore când va fi afișată reclama.5. Setați bugetul zilnic, săptămânal sau lunar pe care doriți să îl investiți în reclamă. Știți întotdeauna cât vă va costa reclama și niciodată nu vă va surprinde cu un preț mai mare. Campania o puteți crea oricând, iar plata o faceți înainte de a o porni.
 
Acest serviciu este atât pentru firmele mici, cât și pentru firmele mari, sau agenții. Înregistrarea este gratuită și nu vă obligă la nimic, iar anunțul este total în măinile dvs. Înregistrați-vă in rețeaua Etarget, campania o puteți crea oricând, iar plata o faceți înainte de a o porni.


Contact:

Etarget SE Calea Floreasca nr.242 Vila F Sect. 1 Bucuresti 014475

comert@etarget.ro

+40 31 / 81 07 440; +40 746 323 325